Kundeservice

Spørgsmål? Vi hjælper dig!

E-post & telefon

E-post: info@quicktest.dk

Vi er her for dig, og du er altid velkommen til at kontakte os.
Nedenfor er de mest almindelige spørgsmål, vi modtager.
Hvis du ikke kan finde svar på dit spørgsmål her, så kontakt
os venligst via mail.

Her finnes vi

Quicktest (Onlinezon AB)
Organisationsnummer: 559020-1470
Rönnowsgatan 8c
252 25 Helsingborg SWEDEN

Företaget är godkänt för F-skatt

Ofte forekommende spørgsmål

Tager jeg testen selv, eller skal jeg indsende testen?

Testen tager du selv, og svaret får du indenfor nogle minutter. Så du behøver altså ikke at sende noget afsted.

Erstatter jeres tests normalt et lægebesøg?

Nej, vores tests skal ses som et supplement til det almindelige sundhedstilbud. Testene kan hurtigt give dig svar på, hvis noget ikke er, som det skal være. Derefter er det vigtigt at opsøge lægen for videre udredning og behandling.

Har I tavshedspligt?

Ja, Quicktest følger EU-direktivet gældende PUL, og vi følger samme love og regler angående tavshedspligt, som der findes hos danske læger og sygehuse.

Hvis jeg vil returnere en test, hvordan gør jeg så?

Hvis testen er defekt, eller hvis produktet er beskadiget, så erstatter vi det omkostningsfrit med en ny test . Hvis instruktionerne ikke er blevet fulgt, yder vi ikke erstatning. Kontakt os altid før en eventuel reklamation for at sikre dig, om du er berettiget til en ny test.

Hvilke oplysninger gemmer I om mig?

Vi gemmer kun din e-mail. Denne kan anvendes, hvis vi har behov for at kontakte dig samt for eventuelt at sende dig en faktura. Vi kan også anvende den til at sende dig information om nye produkter eller special-kampagner. Du kan nemt afmelde dig dette.

Hvor pålidelige er jeres tests?

Falsk Positiv eller Falsk Negativ
Indledningsvis, så er det vigtigt at forstå, at en Selvtest/Engangstest/Hjemmetest fremviser enten et positiv eller et negativt resultat. I princippet viser testen, at resultatet som enten er over eller under en fastsat grænseværdi, men ingen test er 100%, da fejl kan opstå i forbindelse med udførelse af en test. Det gælder for alle typer af test, herunder også test udført i et laboratorium. En test kan vise et positivt resultat trods det, at den er negativ (Falsk Positiv) det kan kan skyldes, at resultatet er meget tæt på grænseværdien for et positiv resultat. Sådan er vores test kalibreret. En test som viser et negativt resultat (Falsk Negativ), hvor resultatet skulle være positivt, kan være betydelig mere alvorligt. Det gælder især Borrelia, Skjoldbruskkirtel, Prostata mv. Alle test, uanset type kan vise et forkert resultat, og derfor er det meget vigtigt når har man taget en test, hvor resultatet er negativt og man stadig har symptomer, så skal man søge Apotek eller Læge for faglig rådgivning. Har man symptomer som fx. ondt i musklerne og trætte led, så kan det være tegn på D-vitamin mangel, så kan en en D-vitamin test afhjælpe med at finde årsagen, og er testen positiv, så kan man konsulteret apoteket eller læge for nærmere rådgivning. Lægen vil oftest udføre sin egen test, men reelt er det også en hjælp for for begge parter, da der sker en hurtigere udredning.

Spørgsmål? Vi hjælper dig!

E-post: info@quicktest.dk

Onlinezon AB
Rönnowsgatan 8c
252 25 Helsingborg SWEDEN
Sikker betaling med:
MobilePayVisa / MastercardDankort
Ekspreslevering med:
PostnordInstaboxBudbee
Følg os på de sociale medier og se opslag og seneste tilbud
Onlinezon AB
VAT: SE559020147001
Quicktest SverigeQuicktest FinlandQuicktest NorgeQuicktest BelgiumQuicktest Europe
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram